26 Haziran 2008 Perşembe

TATİL BİTTİ !

Patara Plajı/Fethiye

Pazar günü yola çıktığımız tatilimizden çarşamba günü akşamı döndük. Bu sene iki aile (görümcem) birlikte gezdik ve gerçekten çok daha güzel bir tatil olduğunu söylemeliyim.


Pamukkale / Denizli

Tatilimizin ilk gününü Pamukkale'de geceleyerek geçirdik. Memnun kaldığım otellerin linklerini de o taraflara gidecek olanlara yardımcı olması açısından veriyorum.


Pamukkale / Denizli

Dört sene önce gittiğim Pamukkale'nin şu anki halini gördüğüme gerçekten çok sevindim. Daha önce hiç bir düzenlemenin olmadığı yer, şu an harika bir şekilde düzenlenmiş ve hafızamda bu şekilde kalması beni mutlu ediyor. Eski halini gezenlere şimdiki halini görmelerini tavsiye ederim.
Pamukkale / Denizli

Pamukkale'den Marmaris'e geçerek üç günümüzü Söğüt'te geçirdik. Ortam kafa dinleyip, sakin bir tatil geçirmek isteyenler için gerçekten çok idealdi. Kıyıya yakın yerlerdeki deniz kestanelerine dikkat etmek koşuluyla :)

Söğüt / Marmaris

Söğüt / Marmaris

Söğüt /Marmaris
Marmaris'te üç yıl önce gittiğimiz İnbükü yine harikaydı. Daha önce gidip görmeyenlere şiddetle tavsiye ediyorum. Mutlaka gidip, çam ağaçlarının altında denize girin.

İnbükü / Marmaris


İnbükü / Marmaris

Birde İçmeler'e uğramanızı tavsiye ederim. Daha önce gidip gördüğümüz Datça'ya geçmedik bu sefer. Söğüt, İçmeler, Kızkumu ve İnbükü'nde vakit geçirmek bize yeterli geldi.


İçmeler / Marmaris


İçmeler/ Marmaris

Ordan Dalyan'a geçerek motor kiralayıp, İztuzu plajında geçirdik günümüzü ve Dalyan'da geceledik. Fotoğraf makinamın pili bittiği için oralarda bu sene resim çekemedim. Daha önce çektiğim resimler digital olmadığından ekleme yapamıyorum.
Fethiye'ye geçerken daha önce uğramadığımız Göcek'e uğrayıp gezdik ve hemen dışındaki İnlice Plajın'da vakit geçirdik.


Marina /Göcek


İnlice Plajı / Göcek

Daha sonra Fethiye'ye geçip Çalış Plajında'ki otelde iki gece konakladık.


Çalış Plajı/Fethiye

Fethiye'de yine daha önce gördüğüm ÖlüDeniz ve Saklıkent dışında bir yere gitmedik.


Ölüdeniz / Fethiye

Saklıkent / Fethiye

Sonra bir gecede Kaş'ta kaldık. Kaş'ı daha önce görmeme rağmen ilk defa kaldım. Gerçekten küçük, fakat çok şirin ve güzel bir yer.


Kalkan-Kaş arası


Merkez / Kaş


Küçükçakıl Mevkii / Kaş

Her tatilimizde olduğu gibi yine Adrasan'a uğramadan İstanbul'a dönmedik. Adrasan (Çavuşköy) bizim çok severek kaldığımız ve Ege bölgesini gezdiğimiz sene hariç, otel tatillerini bıraktığımızdan beri her sene mutlaka uğradığımız bir yer . Bu sefer iki gece kalabildik, fakat kısmet olursa önümüzdeki sene oraya çok daha fazla vakit ayıracağız.



Adrasan Koyu / Çavuşköy


Adrasan Koyu / Çavuşköy


Aybars Hotel / Çavuşköy

Çok yakınında ki Olympos, Çıralı ve Yanartaş mutlaka gezilmeli. Çevredeki koylar (ben özellikle Sazak koyuna bayıldığımı söylemeliyim) gidip görülmeli.

Sazak Koyu / Çavuşköy

Birde Antalya'ya giderken yol üzerinde Phaselis mutlaka gezilmeli.

Phaselis / Kemer


Phaselis / Kemer

Bu seneki tatilimizde böyle geçti. Sayılı gün çabuk geçiyor elbette :) Özellikle kızım hiç geri gelmek istemedi. Oralardan İstanbul'a gelince, buraya adepte olmak gerçekten zor oluyor doğrusu :)

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Nilgüncüm allah içinize sindirsin süper bir tatil olmuşa benziyor. Bir uçdan bir uca heryeri gezmişsiniz . Şimdi bu tatilin üzerine işde çekilirmi, kızın haklı vallahi :))
Bahsettiğin yerlerden bir çok yeri görmüş olmama rağmen Marmarisdeki görmediğim yerler hakkındada fikir verdin . Çok sağol canım paylaşımın için öpüyorum seni ve kızını.

Unknown dedi ki...

Hosgelmissiniz Nilgun'cugum, ne kadar guzel yerler oyle. Buradan bakmasi zor geliyor ama! Sizilerin beraberce tatil yapabilmenize sevindim. Hepinizi opuyorum.

masalmutfagi dedi ki...

Bende Nilgün nerelerde acaba diyordum..:))hoşgeldin..:))özlettin kendini,çok güzel bir tatil olmuş..:))darısı bizim başımıza..:))

Esra Kars dedi ki...

Canımmm hoşgeldin diyeyim burdan da :) Ne kadar güzel yerlere gitmişsiniz. Fotoğraflara bakarken kendimi kaybettim ve cuma çabucak gelse dedim :)
Söylemeden geçemeyeceğim. 4 yıl önce Pamukkale'ye gittiğimizde bu şekilde değildi. Şimdi bu kadar düzenleme yapılması ve seninde fotoğraflaman beni çok sevindirdi.
Ne yapsam ağustos ayında da Pamukkale'nin yeni halini görmek için orayamı gitsem :)))

Eya dedi ki...

Ah Nilgüncüğüm...böyle güzel haberlerle döndün,çok mutlu oldum.İnan resimlere bakarken bende gezmiş kadar oldum.Tekrar hoşgeldin...sevgiler

zehra

Selma Alkan dedi ki...

Sevgili Nilgun ablacim gitmis kadar oldum ne guzel resimler bunlar boyle.herzaman boyle guzel gunler gecirmek dileyiyle.sevgiler

meleklerim ve ben dedi ki...

Hoşgeldin Nilgün'cüm ne güzel yerler gezmişsin darısı başımıza inşallah.
Öpüyoruuuuum.

Pastanı Seç dedi ki...

valla tatilden yeni geldim ama oralarda olasım geldi yine fotoğraflar harika görünüyor

sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

BAYAĞI GEZMİŞSİNİZ NE GÜZEL BENDE BU SENE FETHİYEDEYDİM ÇOK GÜZELDİ ÖLÜDENİZE BİTTİM

Adsız dedi ki...

şeker hamuru figürler; sanat eseri ;bayıldım.... elinize sağlık