19 Ocak 2009 Pazartesi

HUSKY İLE OYUN


Bu hafta sonu hasta olduğum için evdeydim. Ne zamandır yapmak istediğim koltuklu modelleme için bahane oldu bu hastalık. Genelde figür çalışıyorum, pasta yapmadığım için yanında ne yapacağım konusunda bir fikir oluşmuyor tabi. Bu tip, koltuk modelli bir çok pasta ve çalışma var. Gerçekten çok hoşuma gidiyordu, ben de yapmış oldum :) Koltuk çalışması için elimde ne kadar artık kalan renk hamur varsa onları birleştirdim, böylece onlardan da kurtuldum :) Daha sonra koltuğu şekillendirip, üzerine şeker hamuru giydirme yaptım. Çalışması kolay ve zevkli oldu.




18 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Nilgün modelleme çalışmalarını hayranlıkla seyrediyorum. Harikalar... Bende ne zamandır, koltuklu bir model çalışmak istiyordum verdiğin bilgiler için çok teşekkürler...
Sevgiler...

Esra Kars dedi ki...

Bence süper olmuş !

zarpandit dedi ki...

ya harikasın nilgün harika..tek bir kelime edeceğim acilen yer açıp stısa gecmelisin! :)

PASTASEHRİ dedi ki...

Canımmm diyecek söz yok. dakikalarca inceledim bu kadar güzel ve kusursuz olabilir mi bir modelleme.. Ellerne sağlık parke detayı halı kaplaması hepsi süpeer. bu arada eskiden fotolara yükleyince büyüyordu resimler. şimdi açılmıyor senin tercihin mi?
sevgilerimle

karamelam dedi ki...

hoşgeldiniz. acaba güncellendi mi diye öylesine bakmıştım ki birçok şey görüdm mutlu oldum. hepsi çok güzel olmuş. blogların size ihtiyacı var:))

Bir Dilim Düş dedi ki...

Nilgün harika olmuşşş, harikaa!!!!Ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

NİLGÜNCÜĞÜM MERHABALAR..
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN..
HER HALİNLE HARİKALAR YAARTIYORSUN.
ELİNE SAĞLIK CANIM.
nUnU

Feyza Fidan dedi ki...

Nilgüncüm geçmiş olsun, inşallah çabucak toparlanırsın..Figürlerin her zamanki gibi muhteşem, bayıldım inan, ellerine sağlık canım arkadaşım,
Çok öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

Merhaba

Ben seker hamurunu nasil temin ettiginizi ogrenmek istemistim

Teskkur ederim

Unknown dedi ki...

Nilgun'cugum oncelikle gecmis olsun. Biz de Serra ile dondugumuzden beri oksuruyoruz. Istanbul'un sogugundan hatira kaldi:)). Oylesine bakmistim ki gene harikalar yaratmis oldugunu gordum. Gozum gonlum acildi. Ellerine saglik!!!!Optum canim, selamlar hepinize.

Nur dedi ki...

Merhaba Nilgün hn.
Nasıl güzel figürler mükemmel ötesi, bayıldım. Bu aralar şeker hamuruyla ilgileniyorum şeker hamuru ve modelleme hamurları farklı şeylermiş,figürlerinin yüzleri okadar güzel okadar kusursuz duruyorki bu konunun püf noktalarını bana yazarsan çok sevinirim. Yada yardım alabileceğim kaynak verirsen figür çalışmalarımı böyle destekleyebilirim belki . Umarım bende senin kadar bu konuda iyi olurum. İşini dörtdörtlük yapan insalara hem çok değer veriyorum hemde çok saygı duyuyorum. Kullandığın boya, şeker hamuru ve yüz boyamalrında ne tür şeyler kullandığınla ilgili bilgileri mail adresime göndermek umarım senin çok zamanını almaz.

Nur dedi ki...

Yine ben;
Sitende bahsettiğin kitapları kitapçılarda bulabilirmiyim internettenmi sipariş vermek zorundayım. Kitapları incelemek istiyorum da modelleme eğitimi de veriyormu diğe, yoksa sadece pasta resimleri ve figürlerimi var. Seni çalışırken görmeyi çok isterdim hep aynı şeyleri yazıyorum ama hakikaten harikasınnnn.

Unknown dedi ki...

Yorum yapan butun arkadaslara tesekkur ediyorum. Gercekten guzel yorumlariniz beni cok mutlu ediyor :)

İsimsiz yorum birakan arkadasim, seker hamurunu arada kendimde yapmama karsin,genellikle Eminonu'nde Nuans'tan hazir olarak temin ediyorum.Markasi Seker&Sugar Pastry Club.

Nur hanim guzel yorumlariniz, iltifatlariniz icin cok tesekkur ederim. Sorulariniza gelince, modelleme hamurunu seker hamuruna CMC,gum tragacanth katarak elde edebilirsiniz.1 kg seker hamuruna 2tatli kasigi yeterli gelecektir. Acikcasi, yuz yapimi puf noktalari dediginizde bu sozlerle anlatilacak bir sey değil.Mutlaka bire bir gorerek anlasilabilir. Figur yapimi ile ilgili en iyi kitap Maisie Parish'in kitabidir, size onu temin etmenizi oneririm. Acikcasi kitaplar bile bu konuda bir yere kadar kisiye yardimci oluyor.En iyi sey kisinin kendisinin denemeler yapmasidir. Bende Fo,Cake Craft,SK,Americolor marka boyalar var. Seker hamurunu renklendirmede jel boyalar tercih edilmeli. Figurlerin dudak ve yanak gibi renklendirmelerini ise toz(dust) boyalar ile yapiyorum. Kas ve kirpik boyamada ilk figurlerde gida kalemi kullansamda,su an firca ile surulen,yenilebilir paint boya tercih ediyorum.Kitap ve malzeme siparislerini internet yoluyla ister kendiniz yurtdisindan veya https://sekershop.blogspot.com
adresinden temin edebilirsin. Sevgili Esra yardimci olacaktir. Pek cok basarili arkadas modelleme egitimi vermekte, bu kurslara da katilmaniz faydali olacaktir.Birde Lorraine'in sitesinden egitim notlarini satin alabilirsiniz. Bana soran arkadaslar oldu, kendim almasamda cok guzel olduklarini biliyorum.Fakat en guzel ders kisinin dikkatli ve ozenli calismasi,surekli denemeler yapmasidir.Bu arada malesef size ulasacak bir e-mail adresi birakmamissiniz.Umarim sorulariniza cevap verebilmisimdir.

Sevgiler...

Nur dedi ki...

Nilgün hn üşenmeyip bu kadar uzun bir cevap yazdığınız için çok teşekkürederim. Yorum yaparken mail adresimi girdiğim için yorumunuz otomatik olarak mail adresime düştü. Yinede mail adresim semsinurvural867@gmail.com

Nur dedi ki...

Acele cevap yazıyorum, dolayısıyla unuttuğum birşeyler çıkıyor. CMC,gum tragacanth nereden bulabilirim nüans ve fermo satmıyor sanırım .Tylose-c diye sordum yoktu. Aynı şeydenmi bahsediyoruz.

PASTASEHRİ dedi ki...

Nilgüncüğüm yorumlara cevaplarından bile öyle çok şey öğreniyorum ki. mesela fırça ile kullandığın paint'ler ayrı bir grup mu ?
yorumuna cevap yazdım canım sitemde fazla sipariş almayacağımı düşündüğümden rahatım : )

Unknown dedi ki...

Funda'cim o kadar emin olma derim :)

Firca ile kullanilan yenilebilir boyalar satiliyor.Bunlar paint boya grubu içinde bulunuyor.Linki bu canim. http://www.squires-shop.com/ibf/index.php?p=product&id=974&parent=92
Firca ile kullanimi gayet guzel boyalar.Optum canim.

Sevgiler...

PASTASEHRİ dedi ki...

Canımmm hemen sayfaya uçtum. hergün bir malzeme gelmeyince rahat edemez oldum : ))Gaze bugün gelmiş. okudum üzerini dediğin gibi çikolata da kullanılabiliyormuş