20 Nisan 2008 Pazar

ŞİRİNLER







Sevgili Sema hanım bir önceki postun yorumlar kısmında, oğlunun gittiği Şirinler sınıfı için bir tane örnek şirin yapmamı rica etmişti. Bu şirin onlar için yapıldı. Umarım Sema hanıma yardımı dokunur. E-posta adresinizi öğrenebilirsem size çeşitli plastik şirin figürü resimlerinden de yollayabilirim. Yardımı olması açısından beden yapımı ile ilgili bir kaç resimde ekliyorum ve size kolay gelsin diyorum :)


Bu pastayı sevgili Sema Hanım oğlunun üçüncü yaş günü için yapmış. İlk defa figür çalışması yapıyor, ama çok güzel bir çalışma olmuş :) İnsanın sevdikleri için kendi ellerinden çıkan bir şeyleri yapması kadar güzel bir şey olamaz. Ellerinize sağlık Sema Hanım :)


7 yorum:

Disalce dedi ki...

çok şirin olmuş....ellerine sağlık....

harika görünüyor....

uygarimizlahayat dedi ki...

Çokkkk şeker bunlar, ismi gibi çok şirin olmuşlar ellerine sağlık...

Mebrule dedi ki...

Cok guzel olmus, ellerine saglik.. sayfanda bir yenilik gordugum zaman mutlu oluyorum, hele ki boyle yardimci fotograflar eklersen :)

sevgiler...

Adsız dedi ki...

böyle gösterince ne kolaymış gibi görünüyor değil mi :)

ellerinize sağlık nilgün pek sevimli olmuş bu şirin..

sevgiler

www.misssgibi.com

Unknown dedi ki...

Saliha, Serim, Mebrule begenmenize sevimdim, tesekkur ederim :)

Zerrin,aslında gercekten zor degil bu figur, hic zamanimi almadi :) Begenmene sevindim :)

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

NİLGÜN HANIM SİZ BİTANESİNİZ. EMİN OLUN ÇOK SEVİNECEKLER SEVİMLİ BIDIKLAR. PASTAYI YAPICAM VE SİZE RESMİNİ GÖNDERİCEM. TABİ SİZİN GİBİ YAPMAK MÜMKÜN DEĞİL:) EMİN OLUN TEK BAŞIMA DENESEYDİM ÇOK UĞRAŞIRDIM HERHALDE. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZE. HEMEN HAMURUMU HAZIRLAMAYA BAŞLAYACAĞIM.
BU ARADA MAİL ADRESİM semaseber@hotmail.com

hcr hobi atölyesi dedi ki...

canım süpersin yineee:)