20 Kasım 2007 Salı

BEBEK ZÜRAFACIK


Hafta sonu Fidan'la birlikte Esra'nin evindeydik. Oldukça güzel ve yoğun bir gün geçirdik. Esra ve Fidan kendilerine birer pasta yaptılar. Fakat şunu bir kere daha anlamış bulunuyoruz ki, modelleme işini pasta yapmadan önce hazırlamak gerekiyor.Yapılan figürler ağırlık taşıyamadıkları için yayılma yapıyor. Örneğin bir modellemede önce gövdeyi hazırlayıp onun kurumasını bekledikten sonra kol bacak ve kafa yerleştirmek daha iyi oluyor. Benim tecrübelerimden öğrendiğim kadarıyla.

Bu bebek zürafayı dün akşam yaptım. Her zamanki gibi CakeCentral'den görüp beğenmiştim :) Umarım sizlerde beğenirsiniz :)

10 yorum:

Esra Kars dedi ki...

Nilgün çok güzel olmuş eline sağlık. Hele o gözler bayıldım valla :)

Adsız dedi ki...

Yine pek şirin olmuş..Ellerine sağlıkk

Yemekbahane dedi ki...

Harika modellemeler yapıyorsunuz bayılıyorum gerçekten... Sık sık buradayım artık bırakmam :)

Unknown dedi ki...

Esra, Burcin ve Müge begenmenizde beni cok mutlu ediyor, yorumlariniza tesekkurler :)
Sevgiler...

Yemekbahane dedi ki...

Nilgün'cüm,

Ten rengini çok iyi tutturduğunu görüyorum, nasıl ulaşıyorsun bu renge?

Unknown dedi ki...

Muge'cim ben orange rengi jel boya ile yapiyorum ten rengini.Once cok az koyarak renklendir ve istedigin tona ulas canim :)
Sevgiler...

Pastanı Seç dedi ki...

Bende bugün ziyaret ettim seni ilk defa (geç kalmışım)hepsi birbirinden güzel hangisini inceleyeceğimi şaşırdım.

sevgiler..

lezzetlilerim dedi ki...

Harikasın harika;
Yine konuşturmuşsun sanatını. Ellerine sağlık. Ah bende becerebilsem. Fidan ve Esra ile güzel ve faydalı bi gün geçirmişsiniz. Valla imrendim size, birazda kıskandım tabii. Onlarada söyledim bir günde bana bekliyorum. Tabii senide cAnım.sevgiler

Nalan Kaplan dedi ki...

Harikasın hepsi çok şekerler,havlulu bebişe bayıldım eline sağlık!

Unknown dedi ki...

Aylin hos geldin :)
Azize ve Nalan begenmeniz gercekten beni cok mutlu ediyor tesekkur ederim :)

Sevgiler...