2 Mart 2007 Cuma

Şato Pasta



Son olarak kardeşimden çok daha yakın dostum Ayşegül'ün kızı Ceyda hanıma :) okuldaki doğum günü için hazırladığım Şato pasta sırada. Bu yaptığım şeker hamurlu son pasta :)

Bu pastanın orjinali Carol Deacon'ın Perfect Party Cake kitabında...

Ben pastanın orjinal haline ek olarak şatonun ön kısmına daha önce yaptığım kızı ve pony'yi ekledim. Başka pastalarda gördüğüm süslemelerden fikir alarak bahçeyi oluşturdum. Okulda duyduğum kadarıyla oldukça sükse yapmış :)) Çocuklar için şeker hamurlu pastalar gerçekten çok iyi oluyor. Hem şeker hamurunun tadını seviyorlar, hemde görüntüsü itibariyle çok hoşlarına gidiyor :)

Pastanın üstünde ve kenarındaki kuleleri şeker hamurundan, kağıt havlu rulosuna sararak oluşturdum. Oldukça vaktimi harcamama sebep olan bir pasta oldu bu :) Ama buna değdi doğrusu :)

İyi ki doğdun Ceyda'cım :)))

Hiç yorum yok: